تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
خبر خوش سعید محمد؛ مشاور رئیس جمهور:

قانون مالیات مناطق آزاد تا پایان امسال لغو می‌شود 

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران گفت: قانون مالیاتی مناطق آزاد یک اشتباه فاحش است این قانون باید اصلاح شود و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال آن را لغو کنیم.

کد خبر: ۱۱۲۲۴۹
۱۹:۰۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۰

قانون مالیات مناطق آزاد تا پایان امسال لغو می‌شود 

دیدارنیوز خوزستان: سعید محمد اظهار کرد: قانون مالیاتی مناطق آزاد اشتباهی بود که در بودجه ۱۴۰۰ و در کمیسیون تلفیق مجلس اتفاق افتاد. هنگامی که قولی به فعال اقتصادی داده می شود که طبق آن ۲۰ سال معاف از مالیات هستند نمی‌توان به دفعات این قانون را نقض کرد.

 
وی افزود: این تعهد آسیب جدی به فعالان اقتصادی وارد میکند و کار غیرقانونی و غیرشرعی نیز بشمار میرود. ما نیز بطور جدی پیگیر این مسایل هستیم و تا پایان امسال این قانون را لغو خواهد شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران گفت: در توسعه زیرساخت‌های مناطق آزاد نیز متاسفانه اقدام اصولی انجام نشده است. در دنیا ابتدا زیرساخت‌ها آماده می‌شود سپس فعالان اقتصادی دعوت می‌شوند که در کشور ما متاسفانه فقط سیاست غلط زمین فروشی اعمال شده است. 

وی تصریح کرد:اهکار این موضوع استفاده منابع برای سرمایه گذاری جهت توسعه زیرساخت هاست و اینکه بودجه‌های عمرانی برای توسعه‌ای زیرساخت ها لحاظ شود .

محمد عنوان کرد: در حال حاضر هفت منطقه آزاد دیگر بر تعداد مناطق آزاد کشور اضافه شده و ما در مجموع ۱۵ منطقه آزاد خواهیم داشت که همه اینها مشکلات زیرساختی دارند و از محل تامین اعتبارات عمرانی در بودجه باید لحاظ شود و پیگیریم در بودجه ۱۴۰۰ این امر اتفاق بیفتد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی